2011

Tänkte börja skriva lite då och då här igen nu i brist på annat om kvällarna.
Har varit ett grymt år på alla sätt och vis.
grymt kan ju ha olika betydelser..
Har umgåtts mycket med mina allra bästa vänner.
-Kyrkogatan, jag menar er ;)
Har fått med mig många värdefulla minnen .
Även mindre roliga saker har man ju fått stå ut med , vilket jag har / får lära mig att leva med.
-Madde är väldigt värdefull, hon är som min privata psykolog/träningsguru ;)
Lyssnar på det jag har att säga och får mig alltid att må bättre med mig själv.
Henne kan jag prata med om saker jag inte vågar säga till någon annan -Tack <3
-Några anddra tänkvärda minnen från 2011

-Öregrund, midsommar, Grymt kul hade vi där. Allt kändes så bra .


-Party, 2011 Var party året! Helt grymma fester och fint folk.



-Tjej kryssningen, Helt oförglömlig ! Awesome är bara ett pluttigt ord jämnfört med denna kryssning !



-Nyårskryssningen, Galet roligt Med bästa killarna och bästa annlo ! Gryyyym !




-Patriks stuga, grillat kött , fina killar och bryggdans. Grym kväll !





-Ny mitt emot Granne , Madde flyttade in i huset mitt emot! yeey !





-BabyBonanza, Några (alla?) av mina fina vänner som fått en liten bebis.

-Glädjen.
-Sveket.
-Dig.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0