påskhelg

Påskhelgen , röda dagar och godis - Kan det bli bättre ?;)

På lördag är det julbord som gäller , dvs feting fest på röda rosen , ska nog bli riktigt roligt .

håller på att starta ett korpen lag i fotboll, verkar som att rätt så många är intresserade iallafall , Så det hoppas jag stenhårt på =)

Jag och annlo ska "skiljas" , Dvs hon ska flytta ihop med patrik och jag ska flytta till en egen liten tvåa högst upp på brynäs , skitfin lägenhet så jag längtar tills allt är klart .
Och eftersom jag flyttar dit så flyttar madde med upp till en tvåa mitt emot , Rolig hon ;D
Hon kan inte leva utan mig i närheten hon ;D

körkortet ska jag börja seriöst med nästa vecka , Nu jävlar ska jag ha körkort jag å så annlo slipper köra jämt , frågan är bara om hon vågar åka med när jag kör ! LoL





-Vill så mycket just nu , Men vet inte om det är någon idé att fösöka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0