slött.

Nu var det ett bra tag sen igen. Jag har hittat något som är mycket roligare än att skriva här . Face book kallas det , people .
Men efter madde gnällde på mig så lär jag väll göra ett litet inlägg då så hon blir glad och nöjd ;)
Så vad här hänt ?

*tänker*

Inte mycket .

Var på fest hos cissi för nån helg sen , var hemskt trevligt =) Team building på hög nivå där ;)
Snart fyller ju Madde så man hoppas man får komma dit också :O

Har tänkt på att tamejfan ALLT bra/ roligt händer i Juni ! ALLA fyller år i Juni (iallafall dom flesta) haha. Skatte pengarna kommer (Behöver jag säga mer än ,Wooohoo!!!!?) , det blir VARMT , I need some Värme och some Solbränna, People ! Jag tänker inte gå runt och se ut som nån kkk unge en sommar till ! VÄGRAR !



I morgon springer vi in våren på kastvallen ! Ska bli härligt att få komma ut på gräs igen säger benen...
Hoppas på en lugn träning dock .
Va ju seriestart i torsdags . den tog vi oss knappt ur levade, så fult som dom spelade. Kännde att jag knappt kunde hålla mig i skinnet och ville bara ut på planen och sparka ner nån , Men behärskade mig tillslut =D Och självklart vann vi , Och det ska vi fortsätta med =) Mörbultade lämnade vi ett Dött bondsammhälle. Och folk säger att bomhus är bonnigt..

Är så sugen på att gå ut och gå en riktig lång promenad, Men ingen vill gå med mig =( Så nu sitter jag och glor på teven (Rosa pantern) som jag sett 1019219828121 ggr .. börjar tära på mig nu känner jag ^^,

Nej Madde, Nu finns det inte mycet mer skit att skriva :D Så nu har jag tagit upp lite av din tid. Men det beror ju helt på hur bra du är på att läsa ;) Hahaha. <3


BraTackHej/ Elin



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0