Liv?

Hej Hej Halloj =) va ett tag sen man skrev här nu, Verkar alltid som om det är upptaget vid datan här hemma (weird)....
Anyway, Har nyss kommit hem från sandviken , dom lite yngre tjejjerna i mitt lag har haft cup . Vann alla sina matcher så får se hur det går i finalerna =)

I morgon klockan tio ska jag gå på den sura "teori kursen" som man måste gå på innan man börjar övningsköra ... Suger . Är ju bara ett sätt för dom tråkiga , sura gubbar och kärringar att få lite fetare siffror i lönebeskedet ! ONÖDIGT FÖR MIG !

Sry annlo, Men jag har fan inget vettigt att skriva , du får leta vidare efter andra folk som uppdaterar för nu ska jag kolla på FILM och orkar inte sitta här och komma på en massa smörja att skriva ;D



BraTackHej/ Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0