Varför ?

Får man fråga varför folk överhuvudtaget går ut när det är så här kallt !? Jävla skit väder . Nu vill jag ha sommar tack ! Då blire volleyboll , sola , bada och bara mysa !

Anyway. Va på cup igår i östhammar , gick inte som vi väntat oss dock =/ Vann inte en enda match, Men vi spöar dom ute iallafall :D Det är då det räknas ;D

Kom på att jag lär ta mig ut i snö ovädret idag iallafall =( pappa har fyllt år, så vi ska ner och käka på stan.
Får se om man överlever det då =)

När jag får lön , då blir det om tapetsering här hemma, ska bli galet skönt ! svart och mörkt ska det bli !
Sen ska jag köpa lite nya möbler , så man kanske kan börja trivas här hemma.



BraTackHej/ Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0