snart .

Snart ska man iväg på träning i vanlig ordning. Att det är styrka (bara) gör det hela inte bättre .Men jag måste passa på att träna, Har cup den tjugonde .Hade planerat att vinna, Men vi får väll se =D


Annars har det inte hänt så mycket sen sist jag skrev , tar det lugnt helt enkelt, Man måste hinna njuta av livet också ;)


En grej har jag lessnat på , SURKÄRRINGAR. VARFÖR ska dom jämt hålla på . Det gör mig så jävla irriterad och förstör hela min dag . Efter surkärringen har gnällt så kan jag inte sluta älta och irritera mig .NOG !
Fick trevliga nyheter här i veckan åxå,Som gjorde mig glad, Men ändå förvirrad.. Men dom tänker jag behålla för mig själv ! Det ska ni skita i ! ;D Haha.

Tant elin är lite törstig känner hon  , Synd att man är fattig som en lus.. Eller som jag skrev till persson "När man är så rik som jag , Då lessnar man på att vara ute och hänga på alla klubbar ".

Får se hur det blir till helgen ... vette fan om jag är redo . känns som om jag skulle behöva mycket, mycket stöttning. Vet ju att jag får det . Men frågan är om man vågar erkänna att man behöver det . Innan det är för sent.


Nu ska jag packa till träning.


BraTackHej/ Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0