slö

Idag har det inte hänt så mycket.

Jag och annlo var och hälsade på malin och hennes unge . Eftersom vi bara skulle till malin tyckte jag att det var passande att bara slänga på mig ett par leggings (stavningen?) och kappan , Men ajdå så fel jag hade.
Malins pappa och bror kom och hälsade på, dom tyckte vi skulle ta en promenix och så blev det ju . Från Malin vid korsnäs till kyrkängarna, och hem till malin igen. KALLT VARE ! fy =(
Men bra med lite frisk luft .
sen när vi kom hem till maslin igen ville Malins vovve ÄTA UPP annlos vovve, så det blev hemfärd för mig, annlo och vovvisen.

Jag och christian kom precis på att vi inte har ätit mat sen i förrgår =/ Kanske inte för bra det . Inte konstigt att man är lite slö i skallen och mår lite allmännt dåligt =/ aja , Får väll laga till nått i morgon  antar jag , annars stupar man väll på träningen skulle jag tro :P

I morgon bitti ska jag hem till sofi och få massage . Mina ben strejkar nu igen, Men nu är det vaderna.
hon skulle ta lite rygg också ;D skönt ska det bli,hoppas bara det blir bättre.

Har även hunnit med att möblera om här hemma. Jag blev så jävla less på den här lägenheten att jag inte visste vad jag skulle ta mig till, så då fick christian slita sig från datan och flytta lite saker (Han gjorde det tillochmed utan att klaga , BLI FÖRVÅNADE , people !)
Så nu står sffan i hörnet där sängen stod och sängen står vid fönstret , Så nu gott folk  blir det inge mer knacka på rutan när man vill komma och hälsa på ! För då kommer jag skita knäck ! Haha.

anyway. Nu blire sängen skulle jag tro. Tant elin får ont i ryggen av att sitta vid datan för länge.
Jag känner mig för jävligt gammal......














BraTackHej/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0