Hora.

Stånk och STÖN !

I Skuggan av min lägenhet , kan jag äntligen lägga ner mig huvud och vila i lugn och ro ;D poetiskt va :P HAhahahaa.

Anyway. Idag har det hänt rätt mycket känns det som , Tror det känns som om det är mer än vad det är, Men iallafall .... Jobbade i vanlig ordning , sen ner på stan och träffa annlo och sen bar det av till mary kay kontor för sån där hudvård/smink provnings grejjs ;D ni vet vad jag menar !

Jag tycker fan alltid jag ser ut som en hora när jag går därifrån , Jag brukar bara se allmännt sliten ut, Men HORA var nog rätta ordet att beskriva min sminkning med .

Efter det träffa jag pappa som hade fixat min kära väska !

Så nu slipper jag se fet(are)ut i jackan , när jag har hela mitt liv i fickorna.

Sen bar det av upp till min gammalmoster och sen ner på seans,Väldigt intressant, Men bara mormor som fick kontakt av mina släktingar som var med till seansen (5 inkl mig)
.
Jag ska iallafall hyra in ett medium jag redan har varit hos på en seans förut, så ska hon få göra hem besök. Tänkte dra ihop ett gäng polare om det är några som är intresserade , kostar ju bara 200 kr pp.

Christian skulle väll ha flyttat ut idag igentligen , men det sket väll han rätt hårt i antar jag , Han bestämde sig för att dra ut med andz och åka skoter istället. Blir väll så att jag får säga åt morfar att köra hem alla christians grejjor hem till han och dumpa av skiten, För christian får ju aldrig nått gjort verkar det som.
Men jag hetsar väll honom inte heller precis, men kommer man översens om något tycker jag man ska hålla det , Iallafall till en viss del ^^,

Nej, nu ska jag lägga mig i sängen och glo på teve och bara slappna av.
I morgon är det ny dag, Nya tag.


BraTackHej/ Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0