Hata vinter!

Jaha, Nu ligger man här och bara glor på teve igen.. Fan vad jag hatar vintern ! Jag vill ut och göra massa roliga saker, men den jävla vintern sabbar allt :P
Tant Elin HATAR vintern !

Är inte så jobbigt att bo själv som jag trodde det skulle bli. Men det är nog mycket för att cs och jag har så bra kontakt som vi har , och kan umgås och snacka som vänner. Vi är ju trots allt skitbra kompisar, men det blir nog lätt så när man varit tillsammans i 7 år.

Anyway, köpte en ny huvud gavel i veckan =) Verkligen tjusig ! Men märkte att jag måste ha sängen i hörnet jag alltid haft den , om det ska passa. När jag får pengar ska jag köpa tapeter och shit så ska pappa få komma hit och göra lite nytta här hemma å sätta upp skiten :D Inte fan orkar jag med sånt inte :P




min huvudgavel



Har satt upp mig på en lägenhet på brynäs, HELT galet fin ! Men ligger tvåa jusst nu, Men man kan ju alltid hoppas ! Skulle bli skit lycklig om jag fick den ! Men som vanligt kommer väll något / någon ivägen och ställer till det .
Det är sånt man får leva med...

Missade träningen idag , Känner mig inte riktigt 100 . Ont i halsen och jävlig. kanske tillochmed måste sjukanmäla mig i veckan , om det blir värre dvs. Men hoppas ju det blir bättre ! ;D

Nu ska jag trycka i mig en liiiiiiten bit kladdkaka, sen ska jag kolla på teve innan det är läggdags.
Jag förtjänar en bit kladdkaka efter alla träningar jag INTE missat ! Så det så !




BraTackHej/ Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0