Snö.

Tant Elin gillar bara snö av TVÅ SMÅ anledningar  1. Det är varmare när det snöar än när det regnar 2. det blir lite ljusare ute .

THATS IT !

Idag när jag var på väg till hus nummer två en bit utanför stan halkade en tjej och kröp runt som en jävla iller  och försökte ta sig upp. Tänka sig att jag tyckte det var så roligt att jag inte märkte var jag satt fötterna och vips så låg jag där på marken ,helt ensam och såg övergiven och hopplös ut..
Det värsta när man halkar är inte själva halkningen utan det är när folk som ser en säger "ojojojoj" .
VARFÖR SÄGER FOLK SÅ !?? det gör mig så jefla irriterad, som om det inte var pinsamt nog att inte kunna hålla sig på fötterna, man får medlidande av folk som såg hela spektaklet dessutom ! Tack ska ni ha .......



Idag fick jag en julklapp av en av mina kunder =) En aladdin ask =) MUUUMS ! Den här gången tyckte jag det var säkrare att åka hem med den innan jag träffade annlo ! 


Anyway. Ny dag nya tag .

Nu börjar jobbet flyta på mer och mer också. Suzana frågade mig idag om jag ville ha mer jobb och SJÄLVKLART vill jag det . Så nu har jag fått två nya kunder den här veckan. det blir kanske ca 10 timmar eller mer + . Så det är lite skönt =)
Iallafall nu när man letar lägenheter. Har iallafall laggt en intresseanmälan på en lägenhet vid typ gasklockorna (tror jag) . Låg etta just nu, men man blir väll nerskickad i kön på den åxå som alltid annars.
SKA DET VARA SÅ JÄVLA SVÅRT FÖR?! GE MIG !

Annlo och jag skulle ju till gavlegårdarna , men har inte fått tummen ur röven än... Lär väll bli snart om man säger så.

Är det bara jag som längtar till julafton ? :P Jag tjatar !


Nej , Nu ska jag dra mig tillbaka , slänga mig in i duschen och sen blire sova.
Tuff dag i morgon...........


BraTackHej/ Elin




Kommentarer
Postat av: Hanna

Du menar väl inte riggargatan? Det är värsta gettot på brynäs!



hahaha INNAN du träffa glufs Annlo! hahaha

2009-12-16 @ 08:02:36
URL: http://www.LucasMamma.se
Postat av: Elin svarar

Jo , Hanna , det är det . Men ligger på tredje plats nu i alla fall, så får den nog ändå inte.

och går väll inga bussar där heller och då vill/kan jag ändå inte bo där. Men tänkte väll kolla iallafall.



Bor hellre i ghettot på Brynäs, än bor i ghettot i Bomhus ! :D



annlo vetty, ska jämt gluffsa i sig MITT godis !!!!!!!!!

2009-12-17 @ 17:38:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0