segt

Helgen har jag och annlo spenderat hemma hos Hanna. vi skulle baka 2 tårtor , syltkakor och snickerskakor.
Blev bättre än vad man kunde tro faktiskt :P
Tårtan blev väldans tjusig !
det tog oss två dagar att göra, Men det var lätt värt det :P
Fredagen slutade i hysteri . Hanna ligger i magsmärtor på golvet för hon ätit för jävla mycket smet. annlos hundusling pissar i min plåt . Annlo stal chokladen på den ENDA snickerskakan utan nötter som jag hade laggt undan till mig, jag hade också PRECIS sagt att det va lite roligt att det var en snickerskaka utan nötter så jag kunde få smaka också. fem minuter senare snodde annlo chokladlocket , och när hon fick se min min jag gjorde kom hon på vad hon hade gjort ;D hon och hanna skrattade i tio minuter sen röck annlo bort botten (nötterna) på en annan kaka så jag skulle få smaka =) SNÄLL SÅ DÄR HON ! vet inte hur många gånger jag har sagt att jag INTE äter Nötter , men hon blir fan lika förvånad varje gång iallafall ! :D

Har hjälpt annlo tagit ut sitt löshår i veckan. Hemskt roligt, Jag råkade slita ut en slinga på henne så hon skrek rätt ut och såg ut att ha hemskt ont . sen på vägen hem satt jag och tänkte på det och skrattade för mig själv ^^ bruden framför trodde väll att jag skrattade åt nått hon sa,  för hon va väldigt noga med att vända sig om helt och blänga på mig . TVÅ gånger .
Som om jag inte har nått bättre för mig än att lyssna på random människors samtal på bussen och sitta och småfnissa åt vad dom säger ........ Jag har ett eget liv att skratta åt , People ! ;D

Snart är det julafton åxå. jag LÄNGTAR ! Köttet mormor lagar skulle sitta fint . Kom på att jag och annlo ska ut på juldagen, Men va faan, Ofta man kommer komma i klänningen då lixom !? Jag äter som aldrig förr på julafton, jag går säkert upp tre kilo på tjugo minuter ! Kom på att jag skulle ut och jogga en sväng på julafton Efter all julmat så kanske jag kommer i kläderna!

Jag och persson kanske skulle kolla på simpson maran den 26:e åxå. Trevligt när man är bakis som ett djur ;D men det ska nog gå.

i tisdags när jag jobbade hade en gubbe klivit in i hallen här hemma och stått och glott. christian hotade han och sa att han skulle slå ihjäl han om han inte gick ut från lägenheten, då hade han tydligen vänt på klacken och gått ut och terroriserat annat folk i trappuppgången. samma gubbe brukar knacka på fönstret till vardagsrummet sent på nätterna när han inte kommer in i trappuppgången och fråga om vi kan släppa in han. TRE gånger har det hänt , Varav två av gångerna va med tio minuters mellanrum.......... idiot.
Tydligen så är det nån knark kärrings Alkis karl, alltid efter han suttit på pizzerian och supit sig full kommer han hit och står och visslar och skriker till henne att öppna porten. Och då snackar vi tider som 3-4 .
Och nu hör jag att det är full rulle hos kärringen igen. orka bara sitta och knarka och dricka alkohol hela jävla dagarna. Jag ska ringa gavlegårdarna och tvinga dom att vräka dom innan jag går upp dit själv och börjar hyva ut möbler (Om dom ens äger några?) från balkongen!


JA ! JAG VILL FLYTTA !Ge mig en BRA lägenhet i stan, tack !så jag kommer härifrån.



Nu har man precis kommit hem, har varit hos ivana och marija å umgåtts lite . Väldans trevligt!
snackade om allt och ingenting i tre timmar, Mest skitsnack, men nån måste ju sköta det åxå .


Senare ska jag väll promenera / jogga hem till morsan och hämta cyckel och lämna pengar för hyran . får se hur det blir med den saken. det är ju för faan minusgrader ute =/

Film nu.

BraTackHej/ Elin


Kommentarer
Postat av: ★Hanna★

HAHAHAHAHAHAHAHAHA

2009-12-11 @ 23:23:59
URL: http://www.LucasMamma.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0