Gammal

Jag är för gammal för att dricka alkohol ! Igår skulle man på efterfest , Men Jag pallade inte... Faen.
Mådde inte så bra i huvet. Och hade haft huvudvärk två dagar i rad , så det blev hem efter krogen ...
Men jag klarade mig från en sjuhelvetes baksmälla iallafall ;D så idag mår jag bara bra , till skillnad från vissa andra skulle jag tro :D haha, Hoppas att annlos bakis tabletter funka, annars lär hon inte ta sig upp ur sängen på ett BRA jävla tag skulle jag tro! =(
Annlo fick ett par roliga filmer iallafall ;D Haha. Fy faan, hemskt roligt. Vi va nog inte FÖR Snygga på dom filmerna.

Anyway. nu sitter man och väntar på simpsons maran! undrar när firrp vaknar :S fattar inte hur man kan sova så länge utan att ha druckit alkohol dagen innan ;D



Nu lär jag städa, ser förjävligt ut här hemma. Vettefan vad jag höll på med här hemma igår, efetrsom det ser ut som det gör...


BraTackHej/ Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0