frisyr

Hej hopp =) Idag har jag varit hos frisören , First time ever Jag pejja över 500 spänn ! 1400 för att vara exakt :P
Det var det lätt värt ! ska gå dit typ var tredje månad så ska dom få fylla på med färg och klippa till det igen =)
höll mig till svart grundfärg och la i bronsaktiga slingor =) Galet bra blev det . Som jag sa till hon som klöpp mig "Det kan ju inte bli sämre än det redan är " . Hon höll med.........

Anyways. I morgon har jag mycket att göra , Ska hem till ammma med katterna och sen hem till annlo så hon får se min nya frisyr, Sen bär det av hem för storstädning (möjligtvis en snabbis på dollar för att köpa städ grejjer) . Eftersom wrede är allergisk så måste jag vara noooooga =) Kul Kul tycker jag, men tror inte christian håller med riktigt ! ;D haha.

Jag har sååååååååå mycket alkohol till nyår att jag inte vet vart jag ska börja ;D haha. Jag SKA bli aprak , det kan jag lova ;D Inte aprak-dryg , utan aprak-trevlig-lite dryg :D  Hahaa

Har ju cup den 3/1 , så får inte dricka sönder mig själv så jag inte kan spela sen ! Jag vet inte hur det ska gå, Missade sista träningen och jag har inte hållit nån särskilld diet om man säger så ;D Haha. Blir väll sallad och vatten  dagarna efter nyår så jag kan röra mig.



hmm. Vad gör mördar turkarna på våran parkering........



Nej, nu ska jag kolla på teve sen blir sova .



BraTackHej/Elin

Kommentarer
Postat av: ★Hanna★

hahaha skulle vilja se dig bli nåt annat än kan-inte-prata-tog-dyng! :P

2009-12-29 @ 23:20:40
URL: http://www.LucasMamma.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0