Äntligen ?

Jobb och träning. sen har det bara varit slött här hemma. tills nu.....
Christian fick sin nya data idag, hans gamla skärm fungerade inte till hans nya data , så hans pappa kom och hämtade honom och så bar det av för att köpa en ny skärm. Blev 21.5"  för runt ca 2500 (tror jag han sa?).
Är han lite bortskämd kanske?! Hanna, han börjar närma sig din nivå nu ! ;) Haha.
Nu är han och hämtar en op skiva så han kan få igång datan, sen blir det left4dead2 :D SOM VI HAR LÄNGTAT !
Han är så SEG människan ! Jag HATAR
när folk är sega , det är det värsta jag vet när dom skjuter upp saker och när det tar tid för nån att göra nått. det ska göras på en gång. Snabbt och smärtfritt (Hellst).
Jag har väll åxå mina dagar, men christian är fanimig jämt seg,och skjuter alltid upp saker som tex disken,arbetsförmedlingen, fylla på mat och vatten till katterna, städa . Det som stör mig !
Efter ett tag så blir man ju galen  !

Funderar på hur man ska kunna köpa alkohol innan den 25:e ...... får ju lön den 24:e lixom. Systemet är väll inte öppet den 25:e ? :S
Får se hur det blir med den saken. Kanske nån snäll människa låter mig låna en hundra lapp tills den 25:e xD Man har ju en del bortskämda , snälla, väldigt SNYGGA , TREVLIGA och SMARTA kompisar ! ;) haha .

I morgon ska jag besöka min mamma i deras nya lägenhet. Ska bli roligt att se hur dom fått till det där hemma.
Annlo kanske åxå skulle med på en fika, TREVLANS !

Jag blev så glad idag när jag slängde in mig själv genom ytterdörren och fick syn på TVÅ tjusiga julkort som låg innanför dörren :D
Såg direkt att det ena var från pappa , Han har en speciell handstil han ;D intressant !
sen skulle jag kika på det andra , Men det var ju inte ens till mig för pörskan ! Jag undrar jag, När fan jag bytte jag namn till BRITTA OLSSON  !??!? Det var inte igår iallafall ! Har fått hennes post lite då och då sen jag flyttade in..
Förstår att det är svårt för vissa post anställda att inte se skillnad på ett E och ett B på brevinkastet !
Men nu får det vara nog! tycker synd om den gamla damen utan julkort lixom ! Det var dessutom från en mycket fin och säkert mycket speciell vovve (eftersom han kan skicka julkort bara sådär utan vidare)Och jag vet att det var från en vovve eftersom han hade tagit ett kort på sig själv och klistrat på kortet på julkortet , Hänger ni med ?! ;D


Anyway.

Nej nu ska jag duscha och plocka undan min data, så jag får se left4dead nån jävla gång, väntat skitlänge nu !



BraTackHej/ Elin


Kommentarer
Postat av: Hanna

HAHAHAHAHHAHA

2009-12-21 @ 23:14:02
URL: http://www.LucasMamma.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0